Job 33 van 85


Report this listing

Solliciteren



Allround administratief medewerker | Aalter


Functie

Op zoek naar een allround administratieve job regio Aalter met onmiddellijk vast contract als bediende? Spreekt een job bij werkgever in elektrotechniek je aan?

Je werkt binnen een KMO die als groothandel B2B levert aan elektro-professionals, gericht op uitvoering van projecten naar videobewaking – camera, parlo-en videofonie.
Samen met de zaakvoerders werk je op het bureau als allround bediende, daarbovenop een logistieke en technische collega.

Je beheert voornamelijk een bestaande klantenportefeuille, communicatie voor 95% in het Nederlands. Je maakt offertes op via het programma Wings met behulp van sjablonen.
Daarnaast algemene telefonie bedrijf , opvolging mailverkeer en contact met klanten.
Ondersteuning van de technische collega voor opmaak werkplanning. Opvolging van de logistieke taken.




Jouw profiel

Je hebt ervaring met administratie.
Verwachte talenkennis : Nederlands en Engels

link met stuur-en beveiligingstechnieken, elektronica , elektriciteit, audio-video-en teletechnieken biedt je een voordeel, is geen must.

Kandidaat met interesse om de overstap van een job als elektricien | technieker te zetten is tevens een mogelijke denkpiste.
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten

Aanbod

Voltijds of deeltijdse tewerkstelling bespreekbaar.

Voltijds werken betekent een 38 uur werkweek.
Werkuren van 8-12.15uur en van 12.45-16.30 uur , op vrijdag tot 14.30 uur

Extralegale voordelen:
maaltijdcheques 7 euro/dag , ecocheques , hospitalisatieverzekering , groepsverzekering
CAO 90 resultaat bonus

Bedrijf werkt met collectief verlof ( in 2024 van 15/7 tem 29/7) en de week tussen kerst en nieuw.
brugdagen worden ingevuld met verplaatste feestdagen
Dit zorgt dat je nog een 3-tal dagen vrij te kiezen hebt op jaarbasis
Bijkomend extra dag vakantie per 5 jaar anciënniteit

Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren